درمان نفروپاتی فشار خون
نوشته شده توسط : rshaole

بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت با استفاده از نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد درمان بیماری های کلیوی، عوارض جانبی این درمان، استفاده از روش ترکیب چینی و غربی دارو، طب سنتی چینی مبتنی بر میکرو، می تواند ضایعات مستقیم. درمان شخصی، تا حد زیادی افزایش هدفمند، مقرون به صرفه.

نفروپاتی فشار خون ناشی از صدمه به کلیه ها است که اغلب بسیار ظریف و پیشرفت کند، هیچ علائم ادراری، به راحتی نادیده گرفته است. و صدمه به کلیه ها پس از آن که علائم، درمان به نظر می رسد بسیار دشوار است، به ویژه هنگامی که توسعه مرحله اورمی، این بیماری را مشکل تر برای معکوس است. بنابراین، بیماران با فشار خون بالا به منظور بهبود هوشیاری، توجه به حفاظت از کلیه ها و جلوگیری از صدمه به کلیه ها رخ می دهد.

معمولا باید زیر را انجام دهید: ① پایبندی به درمان تحت هدایت دکتر، فشار خون در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال می تواند در سطح نرمال را کنترل کنید. ② هنگامی که عملکرد کلیه شروع به فروکش، ادرار و پدیده شبانه، که سیگنال مهم است. بنابراین اغلب شما می خواهید برای بررسی عملکرد کلیه، انجام پروتئین ادرار 24 ساعته دفع ادراری پروتئین، تا ببینید که آیا آسیب کلیه وجود دارد. ③ برای ترک سیگار، زیرا سیگار کشیدن نه تنها باعث می شود انقباض عروق، فشار خون بالا، بلکه جریان خون کلیوی را کاهش دهد. ④ و یا استفاده با احتیاط در بیماران با فشار خون بالا را امتحان کنید نه به آسیب مواد مخدر کلیه، مثل جنتامایسین، کانامایسین، سولفونامیدها و مواد مخدر دیگر. شما باید برای به دست آوردن رضایت یک دکتر است. ⑤ از طریق کار و خویشتن داری جنسی، حفظ زندگی روزانه به طور منظم، انجام نمی ماند تا دیر وقت، توجه به بقیه، برای جلوگیری از سرما. همچنین با توجه به حفظ مدفوع صاف، برای جلوگیری از خشک شدن پرداخت. ⑥ حفظ روحیه خوب، کمتر خشم اضطراب لی خشم، چگونه شاد شاد، دسترسی عاطفی، صلح از ذهن، برای کمک به جلوگیری از آسیب کلیوی. ⑦ برخی عادات بد غذایی را تغییر دهید. باید تحت هدایت دکتر شود، به تجزیه و تحلیل رژیم غذایی خود را تغییر دهید، عادات بد غذایی، محدود کردن مواد غذایی خاص، به منظور پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای، بهبود کیفیت زندگی است. ⑧ اگر سرد، تب، عفونت رخ می دهد، شما باید فورا با متخصصان تماس بگیرید، به منظور دریافت درمان به موقع، جلوگیری از عوارض افزایش می دهد.

① مصرف متوسط ​​پروتئین: باید موارد زیر را انجام دهید. پروتئین یک ماده مغذی ضروری است، اگر مصرف ناکافی، تامین مواد مغذی می تواند بر بدن انسان؛ اما اگر مصرف بیش از حد پروتئین، خواهد بار بر روی کلیه، افزایش آسیب کلیوی را افزایش دهد. بنابراین، بیماران باید در عملکرد کلیه است، تعیین مصرف پروتئین: وقتی که هیچ اختلال عملکرد کلیوی مهم، پروتئین مصرف به حدود 50 گرم در روز؛ اگر کراتینین سرم، نیتروژن اوره خون و دیگر ناهنجاریهای آشکار، مصرف پروتئین این را باید از 20 تا 40 گرم در روز کاهش می یابد. ② تامین حرارت را کنترل کند. حرارت مناسب باید با توجه به بیماری تصمیم گرفت، به طور کلی حفظ وزن ایده آل به عنوان استاندارد. و از آنجایی که این بیماران اغلب وضعیت دیس لیپیدمی، بیماران پس از فشار خون بالا، کاهش مصرف چربی لازم است، که نه تنها کمک می کند تا به کنترل گرما، بلکه برای بهبود سوخت و ساز بدن. توجه داشته باشید همچنین مصرف الکل را محدود کنند زیرا نوشیدن بیش از حد نیز می تواند عملکرد کلیه ها آسیب برساند. ③ نور، کم نمک، ویتامین رژیم غذایی است. فشار خون بالا رژیم غذایی بیماری کلیوی باید به نور، Shensi پرتو کرم Atsumi، به خصوص در طول فصل تعطیلات باید با توجه به رژیم غذایی پرداخت. باید مصرف نمک، مصرف روزانه بیش از 5 گرم سدیم را کنترل کنید. مصرف کافی از ویتامین ها، به خصوص ویتامین های گروه B، مفید برای تنظیم متابولیسم، ممکن است مصرف مکمل های ویتامین در صورت لزوم. ④ تابوهای مواد غذایی است. افراد مبتلا به فشارخون مبتلا به بیماری کلیوی باید غذاهای دریایی مصرف نمی کنند، غذاهای ادویه دار، مکمل، اشیاء چربی؛ ادم شدید باید نمک اجتناب کنند، محدود کردن مصرف مواد غذایی پروتئین، نوشیدن کمتر است، اما هماچوری میکروسکوپی و باید با نیاز به نوشیدن آب بیشتر روشن؛ هیپرکالمی باید غذاهای غنی از پتاسیم مانند موز، پرتقال، سیب زمینی، کدو تنبل، چای خوردن نیست؛ اسید اوریک بالا باید غذاهای غنی از پورین حاوی، مانند گوشت، Yuxia، آبجو، قارچ، لوبیا خوردن، اسفناج. پروفسور لیو گفت، انجام تمام موارد فوق، فشار خون بالا وضعیت آسیب کلیوی خواهد شد تا حد زیادی کاهش می یابد.

میکرو نفوذ درمانی برای شکستن معمول - نوآوری، مبتنی بر میکرو سنتی طب چینی ماده فعال از پست از طریق انواع کانال، با استفاده از انواع روش می تواند با موفقیت وارد بدن، و می تواند ضایعات برسد. نفوذ میکرو فعلی در درجه اول به ضایعات کلیوی از طریق کانال های زیر:
(A)، از طریق منطقه کلیه کمتر تماس پوست تحت عمل ابزار میکرو نفوذ، با استفاده از نفوذ پذیری خود را قوی و با هدف قرار دادن انتخابی موقعیت عمل به طور مستقیم به ضایعه می شود.
(ب) از طریق تماس پوست یا جذب خوراکی از طریق دستگاه گوارش به خون با گردش خون موقعیت هدفمند در ضایعات کلیوی شود.
(III)، با هدف قرار دادن سیستم نصف النهار را به بدن، واقع در ضایعات.
میکرو نفوذ دستیابی به موفقیت درمان در حرفه پزشکی برای سال گرفتار این مشکل، درمان بیماری های کلیوی، اورمی یک روش ابتکاری از درمان است، بلکه همچنین برای درمان سایر بیماری دشوار مزمن برای توسعه ایده.

Shijiazhuang شرکت بیمارستان بیماری های کلیه، اختصاص داده شده به اثر تلاش برای کمک به هر توانبخشی بیمار، به بیماری کلیوی خلاص شوید. دریغ نکنید، اجازه ندهید که این بیماری را بدتر، مردم خود را دوست دارم و نگران اجازه نمی دهد. 24 ساعت انتظار برای تماس با شما!
تلفن: + 86-311-86954186
ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت,نفوذ درمانی طب سنتی چینی مبتنی بر خرد,نفروپاتی فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: